Amicul vegetal

Uneori avem nevoie de responsabilitati, uneori avem nevoie de companie. Dupa ore petrecute in parc incercand sa-mi invat pentru examene, m-a cuprins o nostalgie vazand animalute plimbandu-se prin fata mea – nostalgie ca nu am si eu responsabilitatea aia care-mi cade mie bine, cea de a avea grija de o fiinta vie. Mi-a placut sa am o pisica, chiar daca Suzy de multe ori statea in bucatarie si se holba la mine in timp ce mancam, desi nu tanjea la mancarea mea, ci doar pentru a-mi strica mie placerea ingerarii. Din pacate, nu pot sa-mi asum responabilitatea in acest moment pentru ceva ce detine un sistem digestiv/excretor.

Treceam des prin fata unui magazin de plante din apropiere, dar curiozitatea a facut sa intru de abia ieri. Vad multe plante, printre care si cactusi (de fapt am vazut cactusi pentru ca erau cei mai ieftini). Prin urmare, m-am intors din parc cu ”personajul” din imaginea de mai sus. Trebuie sa recunosc ca nu a fost cel mai dragut criteriu dupa care mi-am ales cactusul, incercand sa-i evit pe cei a caror forma aduceau a organe genitale (=3). Si-a dovedit personalitatea chiar din primele minute, cand s-a prins cu tepii de punga in care l-am adus. Uneori ma mai intep si eu, luand neglijenta si in graba ceva de pe masa, dar hei, astfel isi face simtita prezenta . Seara il duc in bucatarie, pentru ca altfel, ma pune pe mine sa fac fotosinteza in camera.

E une oaresce contrast intre cactusul meu si blocurile comuniste intre/in care imi desfasor existenta.

2 responses to “Amicul vegetal

Lasă un răspuns

